Theorie und Praxis


D? Titu t?nt sehr interessant, i weiss. Abr d? Bitrag wird anders. Verwirrt, so wie die 2 T?g wo ner drum geit. Meh bruchi gloub nid zs?ge, das merkt me de scho vo s?uber *liiiiiir*

Ahja, wie dir vilech w?sst isch das aus nume THEORETISCH passiert.


Auso, d? Morge wo ni ganz THEORETISCH bi ufd Kleweaup gange, het zum Chotze agfange. Wortw?rtlech. Mir isches so schl?cht gsi dass i nur schn?u d Wasserfl?sche ha uftah, e Schluck drus gno, se n?be z Bett gsteut und gfunge i penni iz no e viertu Stung. Ds ha ni de o gmacht, nach ere viertu Stung ha ni de gfunge i s?tt ?ue glich mau ufstah, me het ja am Y?ni und am Chrisi ganz THEORETISCH versproche gha, dass me ufe chunt. Dummerwiiis ha ni ir Hast, ?be leider ganz PRAKTISCH d Wasserfl?sche usgl???rt und zwar ?ber d Schueh u aus. Ds het mer ganz PRAKTISCH ds ufstah vers?esst. N?r bi ni mit mim Gep?ck und ohni aus wo ni ha verg?sse (...) ufds Tram. Wi ni haut bi mit gnue Zit f?r no 2 Tram zverpasse. Ar Luisestrass si de Kontrolleure igstige, ganz PRAKTISCH, i ha n?mlech ds B?reabi ir angere Jagge gha. Scheisse. W?r ja eingch nid so schlimm gsi, w?u mes ja nume mues ga zeige u so. Abr d? Kontrolleur het u het eifach nid w?ue zu mir d? Zedu cho usf?ue und i h?tt doch f?r einisch der Uswis derbi gha. Obwou i eingch am B?replatz h?tt w?ue usstige ha ni mit em Kontrolleur bis zum Hirschegrabe m?esse fahre und dert ustige. Irgendwie mues das w?k e Urb?rner gsi si; obwou i ha gseit er s?ui mache, hets ewig duuuret. Ja, u n?r wo ni fertig bi gsi und ufd Uhr ha gluegt: 07:56. Scheisse! Mi Zug isch ?be ganz PRAKTISCH am 08:00 gfahre und ha no es Billie m?ess ga l?se. So ha ni du fr?ech am Morge no chli Bewegig becho, ?r het ganz zimlech PRAKTISCH und scheisse agfange und mini Vorfr?id vom Vorabe isch dank Gringweh&Co n?m zgsp?re gsi *GGGRRRRRH*.
Nach es paar mau umstige und ds Gondeli verpasse het de obe THEORETISCH ds Y?ni gwartet und nach ere Rundi Begr?esse hei mer ?s de ufe W?g gmacht zur R?thenh?tte. Ha scho gli gmerkt, dass es PRAKTISCH nid so g?big isch mitemne Tramper uf de Snwoblads zstah. Wo mer de bi d?m H?ttli (siehe unten) si acho, isch scho der Chrisi mit emne h?mische Grinse dert gstange und het mi grad miteme Box begr?esst.



D Red isch drum gange wivili Chocher si mit is Biwak n?me und dass eh immer eine kaputt geit:

- K?bi: Ja de n?me doch d? wo kaputt geit gar nid mit!

I was f?rmne Huufe vo D?reknaute bi ni de da glandet? Nachem Gep?ck versorge, begr?esse und vorgsteut w?rde, si mer de mau ufd Pischte, ig mitem Ch?sli sim 4-Tages-Pass wo ner THEORETISCH verlore het gha. Der b?s b?s Chrisi u der M?tthu hei mi ?be ganz PRAKTISCH immer ghoue und versuecht i Tiefschnee zlocke abr nachemne Zitli het de Herre de der Mage knurrt. De si mer du id H?tte zr?g und hei ?pis undefinierbars g?sse. Aso nei, nid aui heis g?sse: ds Y?ni hets nachemne herusfornderne "das machsch YA Eh NId" vom H?rmi nid ch?nne ungerla, ds T?uer ufe Tisch zchehre. Ja, m? h?tt nat?rlech iz THEORETISCH ch?nne der Tisch chehre wis es paar liebi L?t hei vorgschlage abr ?be. Gli druf si hei mer de ganz PRAKTISCH der verh?ngnisvou Gang i T?ggeli-/Pingpongruuum t?tiget. Dert hei mer t?ggelet u t?ggelet. Dr Chrisi und i si si g?genang i eim Tiim gar nid so schl?cht gsi, mini

Figg di! Arsch!

hei ?s zu einige Tor verhuufe. U scho gli het mis Handgl?nk langsam u ganz PRAKTISCH afa schm?rze u es si Erinnerige ads letschte Leiterfescht vom Bezirk ufcho. U de hets nachem Znacht sogar no es T?ggeliturnier g? wo nat?rlech o der Chrisi und i aus eis Tiim G?GENANG si atr?te! Bis iz Haubfinau si mer de cho abr dert de gschiteret. Der R?scht vom Abe wo ?ppe bis churz vor de f?fe isch gange hei mer (Chrisi, Y?ni, H?rmi, teilwiis no M?tthu, Ch?sli, Siam und weitere) entweder ir Chuchi mit "Kafiwasser" oder dusse mit Sweets, B?rschte und und Schufle und nat?rlech Musig verbracht. Daderbi si einigi Theorie entstande. Unger anderem die vo de Schlampene und Machos (sp?ter: Schlampe u Seck) und so hets n?m Manne u Froue sondern nume Schlampene und Seck g?. Ja und so i dene Theorie und unter Ifluss vom Kafi ha ni de nid nume ei zw?id?tige Spruch usegla:

-"Jederzit und ?berau!" (dr H?rmi het gfunge dass sig e N?interpretation vo "Allzeit bereit". Es w?r eingch d Antwort gsi uf "Bisch du eingch immer so fies?")
-"Nid zw?i ufds mau!" (Dr Ricci u der H?rmi hei mi vo 2 Site glichzitig w?ue chutzele u schla.)
-Piueli (...)
-B?rschte (dusse hets so B?rschtli/B?s?li gha zum der Schnee vo de Schueh b?rschte, wo abr n?r aus "Waffe" si verw?ndet worde)
-Schufle (zum Abaggere)

No es paar witeri Sache i Spr?ch i Stichwort:

Weisch wo D?tschland isch? - fr?mde F?tzu im Teig - F?tzuschnitte - Gumsle - *gutschiguu* - Kafiwasser - Spagghetti - Schlampepower - :467: - W?chsukursschlampe - dr Arm wo Kafizuesatz sp?ndet - Buech id Bibliothek zr?ggbringe - ds Buech bl?tteret vo s?uber/wot gl?se w?rde - der Stuhl - meier?- n????????in - dr Chrisi isch ja soooo gm??tl?ch - Baby hat Hunger - Chrisilein/Nettilein - L?ffuspili - so ming - ...


Ja auso das w?rs de gloub mau. Mir si de ?be mau ids Bett, am n?chste Morge am 12i uf, n?r chli desumeghanget u bl?delet u n?r ischs de o scho as verabschide gange, wobi die meiste gar nid da si gsi sondern am Iglu/Biwak boue..
Nach churzem schm?rzvouem Verabschide und emene chline Trickli isches de ufds Gondeli und hei gange. Dr Heiw?g isch leider nid nume theoretisch gsi. Es isch mer irgendwie vorcho wie nach mim letschte (letschte/letschte) So-La d? Summer. Wo ni im Zug mau ha ufgluegt ha ni de no gmerkt, dass im Abteil n?be mir der G?bu und si Br?etsch sitze. R?chte Zuefau, da ja weder si no ig t?glech uf Luzern reise..

Ds w?rs vor Kleweaup, zr?gg nach Bern! THEORETISCH nat?rlech da i ja nie uf der KLewe bi gsi!
Witerf?ehrendi Literatur findet me hie:

Y?nis Blog
Chrisis Blog


Mini Kollegin d Edith het o no ?pis w?ue s?ge :
Chrisi u Ch?sli dir sit so Loser! (si hei g?ge mi im T?ggele abgloset)

5.1.06 03:07

bisher 18 Kommentar(e)     TrackBack-URL


*yäni* / Website (5.1.06 09:18)
momou.. i muäs sägä, ds isch ä usfüärlächä und erwähneswärtä bricht ! i ha eifach irgändwiä d'heufti vom aabä u vom wi-la nümm gwüsst u drum ischs ou chlei churz wordä *g*

(viläch ischs ou dran glägä, dass mi öppr im icq gstresst het geschtr!?!? :D)


Nöttchön / Website (5.1.06 11:39)
Es paar Sache si mer haut eifach rächt detailliert i Sinn cho, angeri ha ni huere nüm gwüsst (was hei mer gmacht wo mer vom Schile/Boarde si hei cho? - no idea, u ha denn ke Auk gha)
U so detailliert het er nid söue wärde - eingch. Abr äbe.

Ouh d Edith wet no öpis säge


Wär isch äch daaaas gsi hehe


*yäni* / Website (5.1.06 12:33)
ja, fasch aui :D!

hmm.. *grübel* äuä töggälät !?
isch doch hammr, wenr so detailiärt isch :]

zum glück hesch no "hehe" gschribä, schüsch hätti mi ja plötzläch no müässä fragä


Nöttchön / Website (5.1.06 13:05)
Ja guet was hätte mer süsch gmacht ussert tögeelet? ^^
ja du auso so schwär vo Begriff bi ni de nid. I kenne nume eis Buech wo die ganz Zit stürmt, ICQ sig ja viiiiu besser aus Msn u so..


Chrisi Le Qü / Website (5.1.06 13:39)
... Büecher stürme ja ir Regu ou nid. Die wei eifach gläse wärde.
Da chunnt mer grad i Sinn, dass i keim vo üsne Brichte öppis übere Bratpfannedechu steit... Guet so


*yäni* / Website (5.1.06 14:21)
@nettlä: ja, i ha im momänt ou nur eis buäch :D ämu numä eis, woni ou lisä

@chrisi: äs git ou teu, di wei nid gläsä wärdä
chamä immrno ändärä :]


Chrisi Le Qü / Website (5.1.06 15:13)
@N: Mach de mau no e [/i]-Tag am Schluss, gseht ja fürchterlech us we dr Räschte vom Blog kursiv isch...

@Y: u de gits die, wo für viu eifach z schwär zum Begriffe si...


*yäni* / Website (5.1.06 15:20)
u viläch ono ä [/b] !

hesch nid wöuä sägä: "schwär vo begriff si?"


Chrisi Le Qü / Website (5.1.06 15:46)
das häti de imene zwöite Alouf vorgschlage...

Nei, hani nid. Läser(inne) si nid grundsätzlech sschwär vo Begriff, nume wüu si es Buech nid begriffe.


*yäni* / Website (5.1.06 15:50)
jaja.. sagen sie alle

nei, i ha d'büächr gmeint!


Nöttchön / Website (5.1.06 16:01)
Ja cha ni mache wäge kursiv u so abr vergässet nid mer si nid im Forum..


*yäni* / Website (5.1.06 16:02)
heimr nid vrgässä, abr mä gsehts nid, wemäs i "<" tuät!


Nöttchön / Website (5.1.06 16:04)
Sorry, ha nid dermit grächnet, dass i so gschidi Mitmönsche ha :P

Übrigens: Der CHüsli het mi uf Partyguide aquatscht..


*yäni* / Website (5.1.06 17:16)
ja, da stuunsch he? :D

ja? und? ws hettr gseit? i fingänä imfau itz nümm so schlimm.. muäschim äbä eifach mau sägä, dasr dr ds schliimig isch abr när geiz! mir heis ou bim iichoufä und am siufeschtr u luschtig gha!


Chrisi Le Qü / Website (6.1.06 01:26)
yepp, muess o säge är het sech gmacht.

Werum hesch eigentlech zwöimau ds gliche Föteli drita?


Nöttchön / Website (6.1.06 01:54)
Du i ha nid gseit i finge ne blöd. Isch eifach chli müehsam gsi, wüu er eim immer uschutzelet. Süsch cha ner äue scho iiisi si.

Böh, gschribe het er an sich nid viu interessants. Abr vo ni grad nid ha zrüggschribe het er mer gd 4 Nachrichte gschribe..



Ja? Hani das? Ouh, de muesi das ga ändere..


*yäni* / Website (6.1.06 09:28)
jaja.. ds hettr so a säch *g* und äbä ds schnäu beleidigät sii.. abr schüsch ischr wük iisi :] (abr äbä mir si hiä ja nid duss voräm huus *g*)

ja, mach das


Nöttchön / Website (7.1.06 15:41)
ja guet, vorem Huus si mer ja nia abr trotzdäm. Söu i äch Siuvester u so no blogge?

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen